duyurulur.

Nasıl yazılırdı blog unutma noktasındayım. Düşünüyorum farklı olan neydi diye bir şey bulamıyorum aslında. Çoğu zaman yorgunum bu aralar. Çoğu zaman evdeyim. Bol bol kitapların arasındayım. Sürekli bir şeyler yetiştirmeye çalışıyorum, sürekli panikteyim. 

Gazete okuyamıyorum doğru düzgün, haber izleyemiyorum. Maksimum ekşi sözlük sol frame’den çıkarımlar yapıyorum. İşin enteresanı çok da umursamıyorum. Umrumda değil yalan dolan politika haberleri, saçma sapan demokrasi lafları, her an geleyana gelip sosyal histeri yaratmaya hazır yurdum insanı. 
Umrumda olan tek şey yetiştirmem gereken dead-line’lar. Gerisi bir şekilde devam ediyor, ben didiklesem de didiklemesem de.
Bencilim bugünlerde, her an herkese bağırabilir her şeyden nefret edebilirim.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a comment