Sana hazırlanıyorum. Sen hala benle misin, bilmiyorum. Cevabını duymaya fazlasıyla korkuyorum…

Şimdi bu küçücük yazıyı Ö. okusa der ki, “anlıyorum denemek istiyorsun, ama aradığın adam değil o, yapamazsın onla”. P. okusa der ki, “ya canım benim o kadar çok istiyorum ki mutlu olmanı, ben umutsuz değilim, mutlaka bir şey var bu çocukta, açıklıycak”. A. okusa der ki, “bu adamın ne mal olduğu belli, mutsuz olacaksın, bırak şunu”. O. okusa der ki, “ya güzelim bu çocuk seni üzer, boşver”. D. okusa der ki, “amaaaaaan boşver ya, öyle de üzüyorlar, böyle de, ara gitsin!”. E. okusa der ki, “erkeklerden nefret ediyorum!”.  M. okusa der ki, “sadece susuyorum ve sana kötü bakışlar fırlatıyorum!”.

Bense hepsini hem dinliyorum, hem hiçbirini duymuyorum. Sadece bekliyorum….

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

