itinayla hata yapılır.

Hiçbir zaman öğrenemedim aksiyon filmlerinde mavi kabloyu mu yoksa kırmızıyı mı kesmek doğrudur diye. Doğru karar vermeyi zaten beceremedim hiç. Aramamam gerekirken durduramadım kendimi. Olmamam gereken yerde inadına oldum. Yağmurun yağcağını bile bile şemsiyesiz çıktım sokağa. En serin havada en ince montumla dolaştım dışarda.

Neden bilmiyorum… Oysa öyle asi bir ergen falan olmamıştım hiç. Aşırı yanlış yerlerde, aşırı yanlış insanlarla olmamıştım. Hep sağlam basmıştım ayaklarımı yere. Ne istediğimi bilmiştim hayatta.

Ama işte konu aşka gelince… Ben hiç bilemedim ne doğru, ne yanlış. Ya da var mıydı bu konuda bir doğru bir yanlış? Sürüklendim hep o duyguların peşinde. Tekinsiz adamları sevdim hep. Aklı karışıkları. Hayatı karmaşıkları. Ne istediğini bilmeyenleri. Ben bildikçe ne istediğimi onların daha çok karıştı kafası. Hep gitmekle kalmak arasındaydılar. Hep sevmekle unutmak arasındaydılar. Hep sadık olmakla aldatmak arasındaydılar. Ben sabit dururken olduğum yerde, onlar hep döndü durdu etrafta. Ve ben hep onları toplamaya çalıştım, o kadar sabittim ki vazgeçmedim hiçbirinden.

Ama sanki yoruldum artık. İstiyorum ki, bir adam olsun, karşıma geçsin bak ben bunu istiyorum desin. İstiyorum ki ben değil, o emin olsun duygularından bir kez de. İstiyorum ki, biraz daha belli olsun hayatta varoluş amacı. İstiyorum ki, gitmek istiyorsa gitsin zaten beni bulmadan, kalmak istiyorsa da kalsın hiç tereddüt etmeden. İstiyorum ki, benden daha emin bir adam olsun, arada kalmasın, sabit dursun, bıraksın ben döniyim bu sefer etrafında.

Bir kerecik, lütfen…

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

