Ya bu özlem bitsin, ya sen geri gel.

Çok özle istiyorum beni. Sıcak bir Temmuz’un yağmuru özlediği gibi. Küçük bir çocuğun işe giden annesini özlediği gibi. Rejimdeki bir kadının çikolotalı sufleyi özlediği gibi. Aşksız kalan bir ruhun tutkuyu özlediği gibi. Gurbetteki öğrencinin şehrini özlediği gibi. Kış ortasında bir martının baharı özlediği gibi. Benim seni özlediğim gibi…

Ben çok özledim seni. Hadi sen de özle beni. Sonra ara. Arama ya da çık gel. Kapı çalsın karşımda sen, telefon çalsın üzerinde adın, kapının önüne çıkayım orada bekleyen sen. Kalbim ağzımda beklemeyi, oturduğum yeri bilmemeyi, karın ağrısıyla sızlanmayı bile özledim.

Gel hadi.

Aside | This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

